Bij Kliniek Dokter Frodo staat jouw tevredenheid voorop. We doen ons best om je tijdens je bezoek en behandeling zo goed mogelijk te begeleiden en verzorgen. Heb je toch een ervaring die je als onterecht ervaart? Laat het ons weten.
Een klacht zien wij als een kans om onze processen te verbeteren. Je kunt je klacht indienen via het onderstaande formulier, waarna de directie contact met je opneemt. Voor een persoonlijke toelichting kun je ook direct contact opnemen met de directie.
Kliniek dokter frodo
De snelste manier waarmee de oorzaak van jouw klacht weggenomen kan worden, is om deze direct te uiten en hiermee niet te wachten. Zo kan je jouw ervaringen bespreken met degene die volgens jou de oorzaak is van wat er is misgegaan.
kliniek dokter frodo
Als je klacht een medewerker betreft of je vindt dat deze niet goed is opgelost door de direct betrokkenen, kun je de klacht schriftelijk voorleggen aan de directie. De directie bespreekt de klacht intern en zoekt naar een oplossing, of nodigt je uit voor een gesprek. Samen kun je bespreken hoe het probleem kan worden opgelost. Zo’n gesprek helpt vaak om verdere onduidelijkheden te voorkomen.
Kliniek dokter frodo
Omdat de behandeling van de klacht door de directie zoveel mogelijk mondeling plaatsvindt, is de afhandelingstermijn over het algemeen kort. Er wordt gestreefd naar een termijn van twee tot vier weken.
kliniek dokter frodo
De klachtenregeling van Kliniek Dokter Frodo voldoet aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Heb je een klacht over je behandeling bij de kliniek? Neem dan eerst contact op met je behandelend arts om je klacht te bespreken. Blijven jullie na dit gesprek van mening verschillen, of wil je geen rechtstreeks contact met de kliniek of de arts? Dan kun je de klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Kliniek dokter frodo
Kliniek Dokter Frodo is aangesloten bij de geschillencommissie van DOKh. DOKh biedt ook een onafhankelijke klachtenfunctionaris aan. Je kunt contact opnemen met DOKh via:https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts
Of telefonisch via 072-520 83 25 (bereikbaar dagelijks van 9.00-15.00 uur).
De klachtenfunctionaris ondersteunt je bij het aangaan van een gesprek met de kliniek over je klacht en kan ook bij dit gesprek aanwezig zijn. De klachtenfunctionaris heeft uiteraard een geheimhoudingsplicht en bespreekt jouw klacht alleen met anderen na jouw goedkeuring.
kliniek dokter frodo
Komen we op deze manier niet tot een voor jou acceptabele oplossing, dan kun je van je klacht een geschil maken. De klachtenfunctionaris begeleidt je in dit traject. Je klacht wordt vervolgens voorgelegd aan de erkende geschillencommissie waarbij DOKh is aangesloten.
Houd er wel rekening mee dat er kosten verbonden zijn aan het inschakelen van de geschillencommissie.
Contact
Heb je een vraag over een van onze behandelingen of wil je meer informatie? Ons team van specialisten staat voor je klaar om je te helpen. Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. We kijken ernaar uit om je te ondersteunen.