Logo van Kliniek Dokter Frodo, een high-end cosmetische kliniek in Amsterdam gespecialiseerd in natuurlijke en niet-chirurgische behandelingen.
Always a natural result

A close-knit team of professionals

At the Doctor Frodo clinic, we work with a small, committed team with a lot of personal attention. Our doctors and skin therapists do the most advanced treatments where they enhance your appearance and personality in the most natural way. The entire team is professionally trained and has a real passion for their profession.
Onze klanten waarderen die passie, die voortkomt uit het streven naar de meest excellente service en persoonlijke aandacht. Het is de combinatie van passie, kunst, schoonheid en wetenschap dat ons bindt.

Uit de hele wereld komen cliënten naar kliniek Dokter Frodo om dit te ervaren. Veel bekende Nederlanders, ondernemers, schrijvers en politici behoren tot onze vaste cliëntenkring.

Ons team bouwt voortdurend aan haar vaardigheden om ervoor te zorgen dat u de beste behandeling krijgt. Wij bewaken de eigenheid van uw gezicht en laten u er op uw mooist uitzien door middel van een behandelplan waarbij uw innerlijk en uiterlijk in balans blijven of komen.

NCVG member

NCH lid

BIG no

Clemence

Consultant

“I like to pamper people and reassure them where necessary.”

NCVG member

NCH lid

BIG no

Roxanne

Consultant

“I know that my presence is successful when I see the clients go out with a laugh. That gives me energy!”

NCVG member

NCH lid

BIG no

Jacqueline

Office

“Although I never see most clients, my day is successful when the clinic is running smoothly and the clients leave happy.”

NCVG member

NCH lid

BIG no

Floor

Content Marketer

“As a content marketer, I make sure that the unique vision of our clinic is visible everywhere: on the website, social media and in newsletters. I tell stories that show who we are, what we do and why we make a difference.”

NCVG member

NCH lid

BIG no

Michelle

Front Office

“The counter is the starting point of every treatment. I welcome clients with a smile and make them feel heard and welcome. Hospitality and good communication always come first for me.”